Mon Marquès

País, fe i compromís.
Memòria, justícia i pau.
Estima, bondat i educació.
Saviesa, bonhomia i vocació.
Ironia, franquesa i amplitud de mires.
Tot en ell era bondat.

Adéu, Mon!
Gràcies per tot el que m’has ensenyat, per la companyia, per les lectures compartides, per aquell pròleg tan bonic sobre l’avi i per l’estima.
Sempre al cor!

📸 puntavui